Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku – Tomáš Vaculčík
Tomáš Vaculčík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku
Marketing Communication in the Field of Mental Couching
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mentálních koučů a využíváním nástrojů komunikačního mixu v jejich praxi. Teoretická část práce definuje pojem mentální koučink, charakterizuje marketingovou komunikaci a komunikační nástroje. V praktické části práce jsou použity polostrukturované rozhovory s potenciálními zákazníky, stávajícími zákazníky a mentálními kouči ke zjištění využití nástrojů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of mental coaches and the use of communication mix tools in their practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of mental coaching, characterizes marketing communication and communication tools. In the practical part of the thesis, semi-structured interviews with potential customers, existing customers and mental coaches are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaculčík, Tomáš. Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Vlčková -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Tomáš Svoboda -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh offline komunikace tělocvičny CrossFit Olomouc
Ondřej Březina