Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě? – Bc. Jana Háková
Bc. Jana Háková
Bakalářská práce
Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?
What reduces the confidence of the Czech public to advertise?
Anotace:
Bakalářská práce se soustřeďuje na hledání odpovědi na otázku: „Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?“ Tato otázka je vnímána nejen širokou veřejností, ale i odbornými reklamními agenturami, pro něž je důvěra k reklamě „alfou a omegou.“ Určuje směr a způsob jejich práce, která má za úkol plně uspokojit jak zadavatele reklamy, tak samozřejmě i cílovou skupinu spotřebitelů. Základním teoretickým …víceAbstract:
Bachelor's thesis focuses on finding the answers to the question: “What reduces the confidence of the Czech public to the advertising?”. This issue is not only perceived by the general public, but also by the professional advertising agencies, for which the trust to advertising is alpha and omega. It determines the direction and method of their work, that should fully satisfy both the advertiser and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/askcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
Magdalena JANOUTOVÁ -
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
Jiří Koudelka -
Teroristické útoky a postoj veřejnosti k migraci
David Schiedek -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Postoje veřejnosti k osobám s poruchami příjmu potravy a k obézním lidem
Jana Brtníková -
Postoj laické veřejnosti k transplantaci a dárcovství orgánů
Andrea Tarabusová