Bc. Jana Háková

Bakalářská práce

Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?

What reduces the confidence of the Czech public to advertise?
Anotace:
Bakalářská práce se soustřeďuje na hledání odpovědi na otázku: „Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?“ Tato otázka je vnímána nejen širokou veřejností, ale i odbornými reklamními agenturami, pro něž je důvěra k reklamě „alfou a omegou.“ Určuje směr a způsob jejich práce, která má za úkol plně uspokojit jak zadavatele reklamy, tak samozřejmě i cílovou skupinu spotřebitelů. Základním teoretickým …více
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on finding the answers to the question: “What reduces the confidence of the Czech public to the advertising?”. This issue is not only perceived by the general public, but also by the professional advertising agencies, for which the trust to advertising is alpha and omega. It determines the direction and method of their work, that should fully satisfy both the advertiser and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní