Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech – Sabina LIŠKOVÁ
Sabina LIŠKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech
Marketing Communications of a Paragliding School in the Beskydy Mountains
Anotace:
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy MAC škola paraglidingu v konkurenčním prostředí. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, pozorování, sekundárních dat a primárních informací získaných formou dotazování. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu dosavadních marketingových komunikací firmy a formulovat doporučení do budoucna. V závěru …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communications of the MAC paragliding school company in a competitive surroundings. The analysis is based on theoretical knowledge, secondary data and primary information gained from a questionnaire. The main objective is to evaluate the effectiveness of the contemporary marketing communications and to tell recommendations for the future. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
18761
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Sabina. Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Thi Thu Phuong Lai -
Trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Irena Lastres -
Aktuální trendy v marketingu a jejich využití v lesnictví
Andrea Buřtová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Nové trendy v internetovém marketingu
Lucie Petrželková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
Lenka Obročníková