Sabina LIŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech

Marketing Communications of a Paragliding School in the Beskydy Mountains
Abstract:
Obsahem mé bakalářské práce je zpracování analýzy marketingových komunikací firmy MAC škola paraglidingu v konkurenčním prostředí. Analýza byla provedena na základě teoretických znalostí, pozorování, sekundárních dat a primárních informací získaných formou dotazování. Hlavním cílem práce je zhodnotit efektivitu dosavadních marketingových komunikací firmy a formulovat doporučení do budoucna. V závěru …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communications of the MAC paragliding school company in a competitive surroundings. The analysis is based on theoretical knowledge, secondary data and primary information gained from a questionnaire. The main objective is to evaluate the effectiveness of the contemporary marketing communications and to tell recommendations for the future. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier: 18761

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIŠKOVÁ, Sabina. Marketingové komunikace školy paraglidingu v Beskydech. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications