Anglizismen in der deutschen Marketingsprache – Eva HNIDÁKOVÁ
Eva HNIDÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Anglizismen in der deutschen Marketingsprache
The Anglicism in the German marketing language
Abstract:
This thesis deals with the occurrence of Anglicism in contemporary technical language and is focused on marketing of the German language. The theoretical part describes the reasons for borrowing of Anglicism in the German language as well as the development of technical language in current business area. The practical part is a result of the analysis, which was studied in business correspondence.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výskytem anglicismů v současném odborném jazyce, je zaměřená na oblast marketingové němčiny. Teoretická část popisuje důvody přejímání anglicismů do německého jazyka, vývoj současného odborného jazyka v obchodní oblasti. Praktická část je výsledkem analýzy, při které byla zkoumána běžná obchodní korespondence oblasti marketingu.Kľúčové slová
Entlehnung Fremdwort Lehnwort Geschichte Entwicklung Denglisch Fachsprache Marketing Analyse
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zverejniť od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Olga Vomáčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HNIDÁKOVÁ, Eva. Anglizismen in der deutschen Marketingsprache. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Filologie / German Oriented on Applied Economics
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva