Dorota VOSTRÁ

Bachelor's thesis

Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole

Use of elements from the Step by Step program in a regular kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Teoretická část seznamuje čtenáře s filozofií programu Začít spolu. Empirická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je určeno učitelům využívajícím prvky z tohoto programu. Výzkum zjišťoval nejčastěji zařazované prvky do běžných mateřských škol a četnost jejich využití. Dále uvádí, zda by si pedagogové přáli …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the use of elements of the Step by Step in an ordinary kindergarten. The theoretical part introduces the reader to the philosophy of the Step by Step. The empirical part is devoted to a survey, which is intended for teachers using elements of this program. The research found out the most frequently used elements in ordinary kindergartens and the frequency of their use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOSTRÁ, Dorota. Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/