Students with Dyslexia and ELT – Bc. Lucie Procházková
Bc. Lucie Procházková
Master's thesis
Students with Dyslexia and ELT
Students with Dyslexia and ELT
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zmapovat situaci dyslektických studentů ve výuce anglického jazyka na českých školách. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se autorka věnuje speciálním vzdělávacím potřebám, rozdílům ve vzdělávání a dyslexii obecně. Rozebírá také dyslexii v kontextu výuky angličtiny a českého vzdělávacího systému. Praktická část se skládá z případové studie …viacAbstract:
This diploma thesis aims to map the situation of dyslexic students in ELT at Czech schools. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, the author concentrates on special educational needs, learning differences, and dyslexia in general. Dyslexia in the context of ELT and the Czech education system is also analyzed here. The practical part is based on a case …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c2sxd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Individuální a interkulturní rozdíly ve vnímání a myšlení
David Lacko -
Rozdíly ve způsobu financování operativním, finančním leasingem vs. úvěrem a jejich daňové dopady ve vztahu k individuálnímu podnikateli
Veronika Koliášová -
Výkonnost společností ve zvoleném odvětví ve vztahu k udržitelnému rozvoji a spotřebě
Veronika KOMOROUSOVÁ -
Vývoj a rozdíly ve vnímání perspektivy vztahu na dálku a konflikty ve vztahu
Naneta HAKULÍNOVÁ -
Blended Learning Activities to Meet Individual Learning Needs
Iveta Pekařová -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
The Influence of Fandom Culture On Individual Learning and Acquiring the English Language in Relation to Krashen's Hypotheses
Julie Králová -
Differences between general and specialized English language certification in the UK
Michaela Zvancigerová