Podnikatelský plán založení kavárny v Praze – Miriam Mahdalíková
Miriam Mahdalíková
Diplomová práce
Podnikatelský plán založení kavárny v Praze
Business plan for the establishment of a Coffee House
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu založení kavárny Coffee House. Teoretická část se zabývá významem podnikatelského plánu, komu slouží, jaké kritéria hodnocení posuzuje banka a jaké investor. Dále vypracovávám strukturu podnikatelského plánu, na základě které postupuji v praktické části diplomové práce. Praktická část je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu kavárny …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on creating a business plan for the establishment of a Coffee House in Prague. The theoretical part discusses the importance of a business plan, to whom it serves, what are the assessment criteria taken into consideration by the bank houses and investors. Consecutively the structure of a business plan is reviewed, on which bases, the practical part is elaborated. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Martin Kešner
- Oponent: Ivana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Jolana Kolovrátníková -
Průzkum trhu pro bezobalový obchod ve městě Šluknov
Bohumila MUNDLOVÁ -
Průzkum trhu pro bezobalový obchod ve městě Šluknov
Bohumila MUNDLOVÁ