Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně – Marcela Koudelková
Marcela Koudelková
Bakalářská práce
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Social Advertising focused on anti-smoking Campaigns
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the functionality of anti-smoking campaigns. Its main ob-jective is to determine which of the emotional appeals of anti-smoking campaigns influence smokers and non-smokers the most. The secondary objective of this work is to find out whether young smokers and non-smokers perceive anti-smoking campaign the same or a different way. The theoretical part of this thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Harantová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUDELKOVÁ, Marcela. \textit{Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/k4ru41/. [cit. 2024-04-20].
Jak správně citovat práci
Koudelková, Marcela. Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Emoce a jejich využití u protikuřáckých kampaní
Monika Vošahlíková