Budování mentálního schématu zlomek v předmatematické výchově – Ing. Lucie ŠVANCAROVÁ
Ing. Lucie ŠVANCAROVÁ
Bachelor's thesis
Budování mentálního schématu zlomek v předmatematické výchově
Building Mental Scheme of Fraction in Pre-Math Education
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením uceleného souboru činností, které jsou vhodné pro rozvoj porozumění dětí předškolního věku zlomkům. Ucelený soubor činností může sloužit jako metodický námět pro předmatematické činnosti v mateřských školách. Teoretická část bakalářské práce se věnuje především shrnutí a vysvětlení pojmů, které jsou pro tuto bakalářskou práci důležité a které s bakalářskou …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on creating a comprehensive set of activities suitable for the development of pre-school age children's understanding of fractions. The comprehensive set of activities can serve as a methodical guide for pre-mathematic activities in pre-schools. The theoretical part of the bachelor thesis is dedicated primarily to the summary and explanation of terms which are important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2021
- Supervisor: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVANCAROVÁ, Lucie. Budování mentálního schématu zlomek v předmatematické výchově. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Předmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.
Veronika BERANOVÁ -
Využití technik mindfulness při výuce dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Píclová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Zájmová činnost dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Claudie Prudká -
Saunování dětí předškolního věku v MŠ
Veronika Vlnová -
Komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Gabriela Martincová -
Význam stanovení hranic u dětí předškolního věku z pohledu rodiny a mateřské školy
Adam Lampa -
Odrazy slovanské mytologie v moderní beletrii a jejich analýza + Zlomek věčnosti
Pavlína Jana Čížková