Bc. Roman CHYŤA

Master's thesis

Obchodní taktika a strategie firmy XY ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků

Tactic and strategy of LIME, a. s. in relation to securing and recovering of obligation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou závazků a jejich zajišťování. Cílem této práce je ukázat jakým způsobem společnost LIME, a. s. zajišťuje své závazkové vztahy a navrhnout možnosti jejich zlepšení. Teoretická část obsahuje nejdůležitější údaje týkající se závazkového práva se zaměřením na podnikatelský sektor. Jsou zde ukázány nejdůležitější instituty zajišťovacího práva a vztah mezi dlužníkem …more
Abstract:
The master thesis discusses problems of obligations and it´s securing. To goal of this paper work is to show kinds of securing obligations of company LIME, a. s. and propose innovation for its. Teoretical part documents the most important data about law of obligation with a view to business branch. The practical part includes short characteristic of LIME, a. s.. This work show relationship between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier: 3871

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006
  • Supervisor: JUDr. Libor Šnédar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHYŤA, Roman. Obchodní taktika a strategie firmy XY ve vztahu k zajištění a vymáhání závazků. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing