Dana Kučerová
Master's thesis
Marketingový význam body image
The importance of body image in marketing comunications
Abstract:
Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice …moreAbstract:
The importance of body image in marketing comunications. The comparison of ideal and real beauty measures using clustering method and MML-TGI data.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20656
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management