Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age – Mgr. Ludmila Hrubá
Mgr. Ludmila Hrubá
Diplomová práce
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
Anotace:
Tato práce se zabývá extenzivním čtením jako nástrojem k motivování studentů ke čtení v angličtině. Zaměřuje se na zkoumání postojů ke čtení v generaci tzv. digitálních domorodců, u nichž byla zkoumána motivace k extenzivnímu čtení v kontextu digitálního prostředí. Stěžejním tématem této diplomové práce je vztah studentů k digitálním materiálům a ke čtení v angličtině a způsoby jejich motivování ze …víceAbstract:
The thesis deals with extensive reading as a tool to develop students’ motivation to read in English. The study focuses on the attitudes of the digital natives towards reading in English and their motivation to extensive reading which was examined in the context of the digital age. Central to the entire study are learners’ attitudes towards reading of digital materials and reading in English. Furthermore …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijzru/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: PhDr. Simona Kalová
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Using Graded Readers for Extensive Reading Practice in Secondary School English Classes
Michaela Konvalinová -
Using Literature to Encourage Extensive Reading in a Language-Learning Context
Jakub Fischer -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
Extensive reading in a Montessori class
Zuzana Epelde -
Supporting English Learning in Reading Workshops
Andrea Čalová -
Extensive reading – its importance in the English lessons at secondary schools
Petra Zvolská -
Autonomie, struktura, zapojení: vztah interpersonálního stylu vedoucího práce k motivaci a prožitku flow u studentů
Hana Nováková