Bc. Anna Nuralova

Master's thesis

The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy

The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Abstract:
Můj projekt přináší tři základní poznatky. Prvně jako sociální podnikání, Alvarado měří svůj úspěch ze strany finančních a sociálních ukazatelů. Sociální ukazatele úspěšnosti je zvýšení bezpečnosti a zlepšení zdraví svých členů.
Abstract:
My project yields three primary findings. First- as a social business, Alvarado measures its success by financial and social metrics. The social indicators of success are improving safety, creating an exploitation-free product, and improving the health and wellness of its membership. Although there are financial benefits associated with improving safety and with improving employee health and wellness …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: MSc Oldřich Dutý
  • Reader: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance