Role regionálního produktu v rozvoji cestovního ruchu v Ústeckém kraji – Ivana Jantačová
Ivana Jantačová
Bakalářská práce
Role regionálního produktu v rozvoji cestovního ruchu v Ústeckém kraji
The Role of Regional Product in Tourism Development in Ústecký Region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na roli regionálního produktu v rozvoji cestovního ruchu Ústeckého kraje. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem regionální produkty ovlivňují rozvoj cestovního ruchu Ústeckého kraje a celkově rozvoj tohoto regionu. V první části jsou vysvětleny a definovány teoretické pojmy, které se k regionu, regionální problematice a regionálním produktům vztahují. Dále je popsán Ústecký …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the role of a regional product in the development of tourism in Ústí Region. The aim of the thesis is to find out how the regional products affect development of tourism in Ústí Region and overall development of the region. The first part explains and defines theoretical terms, which are related to the region, regional issues and regional products. The Ústí Region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jiří Hrabák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Malaria outbreaks and regional development
Michaela Kecskésová -
Regional Development Policies of Commonwealth Countries in Africa
George Amponsah Bedjour -
Regional Disparities and Economic Development in Ukraine
Khrystyna Huk -
The importance of Small and Medium Business Enterprises to regional development
Jan Vykysalý -
The impact of cross-border e-commerce on China: GDP, exports, and regional development
Xiaoru Zheng -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský
Název
Vložil
Vloženo
Práva