Bc. Roman BAŤA

Diplomová práce

Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.

Implementation of an Internet commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd., focusing on increasing customer satisfaction and loyalty and new customer base
Anotace:
Tato práce je zaměřena na obchodování pomocí Internetu, což je moderní způsob, jak nabí-zet a prodávat své výrobky nebo služby. Dále pak na zvýšení spokojenosti a loajality no-vých i stávajících zákazníků. Cílem práce je zjištění současného stavu internetového obchodování společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. a následné vytvoření projektu zavedení nového elektro-nického obchodu, čímž může společnost …více
Abstract:
This work deals with an issue of internet business, which can become one of the modern implement for increasing customer satisfaction. The aim of this work is to the current state of e-commerce company OFFICIAL ELECTRONIC Ltd. and the creation of a new project to implement e-commerce, whereby the company can get new customers, higher competitive advantage and bigger market share and increase customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21390

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BAŤA, Roman. Realizace internetového obchodu společnosti OFFICIAL ELECTRONIC, s.r.o. se zaměřením na zvýšení spokojenosti a loajality nových i stálých zákazníků.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing