Theses 

Online marketing analytics tools – Bc. Daria Schmidt

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Daria Schmidt

Bakalářská práce

Online marketing analytics tools

Online marketing analytics tools

Anotace: The main objectives of the thesis are to define the analytical tools in online marketing and examine the efficiency of the tools. In theoretical part of the bachelor thesis, I will define online marketing, its purposes and influences on modern business. The thesis focuses on describing of analytical tools of online marketing as an important part of running the modern business. This thesis will indicate the different methods of analytical tools in online marketing.

Abstract: The main objectives of the thesis are to define the analytical tools in online marketing and examine the efficiency of the tools. In theoretical part of the bachelor thesis, I will define online marketing, its purposes and influences on modern business. The thesis focuses on describing of analytical tools of online marketing as an important part of running the modern business. This thesis will indicate the different methods of analytical tools in online marketing.

Keywords: /Online marketing, /analytics, /Google analytics, /analytical tools

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 5. 2019 19:13, 20. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz