Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku – Bc. Tomáš Havelka
Bc. Tomáš Havelka
Diplomová práce
Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku
Customer value chain in the enterprise
Anotace:
V diplomové práci na téma Tvorba hodnotového řetězce je zpracována literární rešerše se zaměřením na strategický management, na jejímž základě je v praktické části uskutečněna řada dílčích analýz navazujících na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Při aplikaci metody Balanced Scorecard je na bázi zjištění, plynoucích z výzkumů a analýz, vytvořen hodnototvorný řetězec u vybraného podniku, který patří …víceAbstract:
The diploma thesis Customer value chain in the enterprise has literary research focused on strategic and value management, on this basis a number of partial analyses are carried out in the practical part in connection with qualitative and quantitative research. With application of the Balanced Scorecard method, based on the findings of research and analysis, a value chain is created for the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c1nm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová