MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION – Valeria Melynicsenko
Valeria Melynicsenko
Bakalářská práce
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým komunikačním mixem vybraného regionu.Pro tuto práci byla vybrána oblast Lviv na Ukrajině.Teoretická část popisuje podstatu a součásti marketingové komunikace, dále se zmiňuje o marketingové komunikaci odvětví cestovního ruchu. Představuje klíčové výhody a nevýhody marketingových kanálů.Vysvětluje hlavní marketingové nástroje, jako je SWOT analýza, PEST …víceAbstract:
This bachelor thesis concerns Marketing communication mix of the selected region. To be more specific, Lviv region in Ukraine has been selected for that thesis.The theoretical part describes the essence and components of marketing communications, then it mentions marketing communication of the tourism industry. It presents key advantages and disadvantages of marketing channels.Explains main marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality and Tourism Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Eliška Sýkorová -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Mária Rothová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Melynicsenko, V.
19. 4. 2022
Konečný, Z.
11. 5. 2022