MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION – Valeria Melynicsenko
Valeria Melynicsenko
Bachelor's thesis
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá Marketingovým komunikačním mixem vybraného regionu.Pro tuto práci byla vybrána oblast Lviv na Ukrajině.Teoretická část popisuje podstatu a součásti marketingové komunikace, dále se zmiňuje o marketingové komunikaci odvětví cestovního ruchu. Představuje klíčové výhody a nevýhody marketingových kanálů.Vysvětluje hlavní marketingové nástroje, jako je SWOT analýza, PEST …moreAbstract:
This bachelor thesis concerns Marketing communication mix of the selected region. To be more specific, Lviv region in Ukraine has been selected for that thesis.The theoretical part describes the essence and components of marketing communications, then it mentions marketing communication of the tourism industry. It presents key advantages and disadvantages of marketing channels.Explains main marketing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality and Tourism Management
Theses on a related topic
-
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Eliška Sýkorová -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Mária Rothová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Melynicsenko, V.
19/4/2022
Konečný, Z.
11/5/2022