Posouzení konkurenceschopnosti a návrh strategií pro vybranou společnost. – Bc. Viktoriya Tsaruk
Bc. Viktoriya Tsaruk
Bakalářská práce
Posouzení konkurenceschopnosti a návrh strategií pro vybranou společnost.
Competitiveness assessment and strategy proposal for a selected company.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit konkurenceschopnost vybraného podniku (Zara) a na základě zjištěných výsledků pro něj navrhnout vhodnou konkurenční strategie. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy (zejména konkurence a její typy, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, konkurenční strategie), metody analýzy konkurenčního prostředí, teoretické přístupy k návrhu strategií atd. V praktické …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the competitiveness of the selected company (Zara) and based on the results to design a suitable competitive strategy for it. The first part defines the basic concepts (especially competition and its types, competitiveness, competitive advantage, competitive strategies), methods of analysis of the competitive environment, theoretical approaches to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nhag4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová -
Analýza konkurenceschopnosti Vita Sana Club Zlín
Natálie Skácelová -
Analýza konkurenceschopnosti a managementu pohybového centra
René Lošáková -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková