Právní aspekty klamavé reklamy v oblasti počítačových her – Vasilii Zhelnin
Vasilii Zhelnin
Diplomová práce
Právní aspekty klamavé reklamy v oblasti počítačových her
Legal aspects of misleading advertising in the field of computer games
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémem klamavé reklamy v oblasti počítačových her. Cílem práce je identifikovat formy vyjádření klamavé reklamy v oblasti počítačových her a pochopit, zda jsou stávající právní nástroje schopny vyřešit právní vztahy a problémy v této oblasti, a v případě nedostatečné právní úpravy navrhnout možná řešení těchto problémů. Studie pomocí analytických, statistických metod a …víceAbstract:
The final thesis touches upon the problem of misleading advertising in computer games. The goal of this work is to identify forms in which misleading advertising for computer games is expressed and to understand whether existing legal instruments are able to regulate legal relationships and problems in this area and to suggest possible solutions to these problems if the legislation is insufficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jan Levý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Klamavá reklama
Jan Voitl