Bc. Radka Horáková

Master's thesis

Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci

Brand Sales-Promotion Effectiveness Directed at Personal Presentation
Abstract:
Diplomová práce se věnuje podpoře prodeje a především jedné z jejích forem, kterou jsou osobní prezentace (ochutnávky). Je rozdělena do tří částí. Teoretická, praktická a projektová část. Teoretická část se věnuje obecnému představení podpory prodeje, jejímu zařazení v rámci marketingového mixu a typům podpory prodeje. Dále specifikuje problematiku osobních prezentací (ochutnávek). Praktická část se …more
Abstract:
The diploma thesis deals with Sales-Promotion and mainly one of its forms - personal presentations (product tasting). The thesis is divided into three parts - theoretical, practical and the project part. The theoretical part focuses on the introduction of sales support, its classification within the frame of marketing mix and types of sales support. It further on specifies the matter of personal presentations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2013
Accessible from:: 11. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horáková, Radka. Efektivita podpory prodeje značky se zaměřením na osobní prezentaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe