Data-mining analýza - reklamní aktivity ubytovacích služeb – Tomáš Chmelík
Tomáš Chmelík
Diplomová práce
Data-mining analýza - reklamní aktivity ubytovacích služeb
Data-mining analysis - advertising activities of accommodation services
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace na trhu ubytovacích služeb ve vybraných mediatypech televizi, tisku a rozhlasu. Akcent je kladen na data mining analýzu časového vývoje reklamních aktivit subjektů na českém trhu ubytovacích služeb v období od 2010 do 2018. Práce přináší teoretické poznatky o reklamě, masmediálním plánování, českém mediálním trhu a trhu ubytovacích …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of mass media communication on the market of accommodation services in selected media types: television, press and radio. This diploma thesis is focused on data mining analysis of the time series of advertising activities of entities in the Czech market of accommodation services in the period from 2010 to 2018. This thesis brings theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82223
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Uvedení nové služby na trh
Dagmar Novotná -
Sdílená ekonomika v oblasti ubytovacích služeb
Valeriya Kozlova -
Historie podnikání v oblasti ubytovacích služeb v Liberci a jeho perspektivy
Anastasia Shpakova