Data-mining analýza - reklamní aktivity ubytovacích služeb – Tomáš Chmelík
Tomáš Chmelík
Master's thesis
Data-mining analýza - reklamní aktivity ubytovacích služeb
Data-mining analysis - advertising activities of accommodation services
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace na trhu ubytovacích služeb ve vybraných mediatypech televizi, tisku a rozhlasu. Akcent je kladen na data mining analýzu časového vývoje reklamních aktivit subjektů na českém trhu ubytovacích služeb v období od 2010 do 2018. Práce přináší teoretické poznatky o reklamě, masmediálním plánování, českém mediálním trhu a trhu ubytovacích …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of mass media communication on the market of accommodation services in selected media types: television, press and radio. This diploma thesis is focused on data mining analysis of the time series of advertising activities of entities in the Czech market of accommodation services in the period from 2010 to 2018. This thesis brings theoretical knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82223
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2021
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Vladislav Bína
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Uvedení nové služby na trh
Dagmar Novotná -
Sdílená ekonomika v oblasti ubytovacích služeb
Valeriya Kozlova -
Historie podnikání v oblasti ubytovacích služeb v Liberci a jeho perspektivy
Anastasia Shpakova