Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem – Ivana Poláčková
Ivana Poláčková
Bachelor's thesis
Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
Social Advertising Aimed Against Using Mobile Phones While Driving
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití …moreAbstract:
This bachelor thesis covers the perception of social advertisements against the use of mo-bile phones, filmed by the Association of Czech Insurance Companies and BESIP. The theoretical part deals with social advertising from the perspective of terminological defi-nition of terms related to the topic, and properties of social advertising that have been examined so far. The thesis also specifically deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁČKOVÁ, Ivana. \textit{Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/k5hbsh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Poláčková, Ivana. Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání v oblasti účetnictví pojišťoven
Pavlína Püchnerová -
Porovnání nabídek zákonného pojištění vozidel jednotlivých pojišťoven v České republice a rozdělení trhu s neživotním pojištěním
Karel Němec -
Postavení České podnikatelské pojišťovny na českém pojistném trhu
Urbanczyková Urbanczyková -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk