Ivana Poláčková

Bachelor's thesis

Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem

Social Advertising Aimed Against Using Mobile Phones While Driving
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití …more
Abstract:
This bachelor thesis covers the perception of social advertisements against the use of mo-bile phones, filmed by the Association of Czech Insurance Companies and BESIP. The theoretical part deals with social advertising from the perspective of terminological defi-nition of terms related to the topic, and properties of social advertising that have been examined so far. The thesis also specifically deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Poláčková, Ivana. Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications