Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem – Ivana Poláčková
Ivana Poláčková
Bakalářská práce
Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem
Social Advertising Aimed Against Using Mobile Phones While Driving
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním sociálních reklam proti používání mobilních telefonů Asociace českých pojišťoven a BESIP. Teoretická část se věnuje sociální reklamě z hlediska terminologického vymezení pojmů souvisejících s tématem a doposud zkoumaným vlastnostem sociální reklamy. Práce dále sleduje vnímání sociální reklamy konkrétně proti používání mobilních telefonu za volantem za použití …víceAbstract:
This bachelor thesis covers the perception of social advertisements against the use of mo-bile phones, filmed by the Association of Czech Insurance Companies and BESIP. The theoretical part deals with social advertising from the perspective of terminological defi-nition of terms related to the topic, and properties of social advertising that have been examined so far. The thesis also specifically deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Poláčková, Ivana. Sociální reklama proti používání mobilních telefonů za volantem. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání v oblasti účetnictví pojišťoven
Pavlína Püchnerová -
Porovnání nabídek zákonného pojištění vozidel jednotlivých pojišťoven v České republice a rozdělení trhu s neživotním pojištěním
Karel Němec -
Postavení České podnikatelské pojišťovny na českém pojistném trhu
Urbanczyková Urbanczyková -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk