Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh – Ing. Lenka STAVĚLOVÁ
Ing. Lenka STAVĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
The analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market
Abstract:
Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a. s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market by company CE WOOD a. s. Zlín. The theoretical part is focused to make clear the conception product, his position on the market, description of the life cycle and make clear the conception innovation. Part of the theoretical part is identification with PEST analysis and Porter analysis of five …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
5574
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAVĚLOVÁ, Lenka. \textit{Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/k5i6oq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STAVĚLOVÁ, Lenka. Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ