Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě – Bc. Linda Štrymplová
Bc. Linda Štrymplová
Master's thesis
Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě
Social networks as a tool for the promotion of public administration
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako nástrojem propagace ve veřejné správě. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s veřejnou správou, marketingem a sociálními sítěmi. Zprvu je vymezena veřejná správa s podrobnější definicí územní samosprávy, dále pak práce definuje pojem marketing, kde se zároveň i detailněji zabývá jeho využitím a efektivností ve veřejné správě …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of social networks as a tool for the promotion of public administration. The theoretical part defines basic concepts related to public administration, marketing and social networks. At first, a public administration with a more detailed definition of territorial self-government is defined. The thesis also defines the concept of marketing, where also detailed deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTRYMPLOVÁ, Linda. \textit{Sociální sítě jako nástroj propagace ve veřejné správě}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/k5kgpf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Publish-subscribe založený na obsahu pro účely monitorování
Svatopluk Novák -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Crisis Management on the social network Facebook
Adriana Stránská -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
Lucie Pokorná -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Nela Sršňová -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights