Bc. Barbora Vichtová

Master's thesis

Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners

Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím pohybu ve výuce angličtiny u předškoláků a dětí raného školního ve věku do 7 let. Teoretická část popisuje charakteristické vlastnosti žáků učící se druhý cizí jazyk, prezentuje metody a přístupy, které využívají pohyb ve výuce: TPR (metoda celkové fyzické reakce), TPRS (metoda celkové fyzické reakce s využitím vyprávění příběhů), AIM (Accelerative Integrated Method …viac
Abstract:
My diploma thesis deals with the use of movement in English language teaching to very young learners. The theoretical part characterizes very young learners as L2 learners, describes approaches and methods such as Total Physical Response, Total Physical Response Storytelling, Accelerative Integrated Method, Psychomotricity, and Brain Gym. It also presents reasons for using movement-based activities …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedúci: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.