Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners – Bc. Barbora Vichtová
Bc. Barbora Vichtová
Diplomová práce
Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners
Use of Movement in English Language Teaching to Very Young Learners
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím pohybu ve výuce angličtiny u předškoláků a dětí raného školního ve věku do 7 let. Teoretická část popisuje charakteristické vlastnosti žáků učící se druhý cizí jazyk, prezentuje metody a přístupy, které využívají pohyb ve výuce: TPR (metoda celkové fyzické reakce), TPRS (metoda celkové fyzické reakce s využitím vyprávění příběhů), AIM (Accelerative Integrated Method …víceAbstract:
My diploma thesis deals with the use of movement in English language teaching to very young learners. The theoretical part characterizes very young learners as L2 learners, describes approaches and methods such as Total Physical Response, Total Physical Response Storytelling, Accelerative Integrated Method, Psychomotricity, and Brain Gym. It also presents reasons for using movement-based activities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f48k7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.