Zdůvodňování vyučovacího obsahu učiteli ve výukové komunikaci – Mgr. Bc. Petra Šimková
Mgr. Bc. Petra Šimková
Bakalářská práce
Zdůvodňování vyučovacího obsahu učiteli ve výukové komunikaci
Justification of teaching content by teachers during educational communication
Anotace:
Předmětem bakalářské diplomové práce je popsat a analyzovat různé způsoby, jimiž učitelé zdůvodňují vyučovací obsah ve výukové komunikaci. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol, ve kterých jsou představeny možnosti učitele ovlivnit vyučovací obsah. První kapitola se zabývá především realizovaným kurikulem, které představuje kurikulum modifikované …víceAbstract:
The subject of this thesis is to describe and analyze the different ways of justification of teaching content by teachers during educational communication. This thesis consists of two parts: a theoretical and an empirical one. The theoretical part is divided into two chapters where teacher’s possibilities to influence teaching content are presented. The first chapter introduces primarily implemented …víceKlíčová slova
kurikulum realizované kurikulum skryté kurikulum jádrové kurikulum motivace k učení zdůvodňování vyučovacího obsahu videostudie dotazník curriculum implemented curriculum hidden curriculum core curriculum motivation to learning justification of teaching content video study questionnaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f775b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.