Kateřina Kadlecová

Bachelor's thesis

Vliv českých a slovenských "YouTuberů" na nákupní chování mladé generace

The influence of Czech and Slovakian "YouTubers" on consumer behaviour of young generation
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem českých a slovenských YouTuberů na mladou generaci do 26 let a její nákupní chování. Cílem práce je zjistit, jestli mladí lidé YouTubery sledují a jestli se cítí ovlivněni reklamou v jejich videích. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje nákupní chování spotřebitelů, faktory, které jej ovlivňují a specifika mladé generace. Druhá část je zaměřená na YouTube …viac
Abstract:
This thesis is dealing with the influence of Czech and Slovakian YouTubers on the young generation up to 26 years of age. The aim of this thesis is to find out whether young people watch videos of YouTubers and whether they feel influenced by the advertisement in their videos. This thesis is divided into two parts. The first part describes consumer behaviour, factors that influence it and specifics …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedúci: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69577