Vliv vybraných výchovných přístupů a koncepcí na duševní rozvoj dítěte – Bc. Michaela Hanzlíková
Bc. Michaela Hanzlíková
Diplomová práce
Vliv vybraných výchovných přístupů a koncepcí na duševní rozvoj dítěte
Influence of Selected Educational Approaches and Conceptions on Mental Development of Children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o výchovných přístupech a jejich vlivech na duševní rozvoj dítěte. Cílem práce je na základě vytvořeného dotazníku zkoumat a porovnat jednotlivé výchovné přístupy pedagogů a vychovatelů prvního stupně ZŠ. Práce je metodicky rozdělena do dvou částí: první, teoretická část práce je věnována dětským potřebám, výchovným přístupům a vlivům výchovných přístupů na duševní rozvoj …víceAbstract:
The thesis deals with educational approaches and their effects on a child's mental development. The aim of the thesis is to investigate and compare different educational approaches of teachers and educators of the first level of primary school on the basis of a questionnaire. The thesis is methodologically divided into two parts: the first, theoretical part is dedicated to children's needs, educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7dfd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj osobnosti dítěte v dětském domově
Kateřina ŘEHÁKOVÁ -
Roční svátky v říkadlech, písních, pohybových aktivitách jako opora pro rozvoj osobnosti dítěte s využitím pedagogických principů Franze Ketta
Petra Merhulíková -
Rozvoj schopností a dovedností dvouletých dětí v MŠ se zaměřením na rozvoj řeči
Veronika Vojtíšková -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Integrované dítě s kombinovanou poruchou ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ se zaměřením na početní operace An integration of a child with special needs into primary school Maths teaching aimed at counting
Alena KRAJÍČKOVÁ -
Fenomén dětské písně v hudební výchově žáků základní školy
Lenka Nehybová -
Dětské pojetí fenoménu droga u dětí primárního stupně základní školy
Markéta Šlapáková -
Dětské pojetí fenoménu droga u žáků prvního a druhého stupně základní školy
Alžběta Navrátilová