Filip Froněk

Master's thesis

How can co-creation change the FMCG marketing

Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou …more
Abstract:
This thesis analyzes co-creation, a modern trend in marketing, and guides companies how to use co-creation to increase efficiency of their marketing practices. Co-creation is placed in the framework of digitalization, which is current megatrend in marketing influencing the traditional marketing methods. After deep analysis of current trends in marketing with focus on digitalization, the thesis emphases …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2014
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Peter Willems

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39667

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.