Filip Froněk
Master's thesis
How can co-creation change the FMCG marketing
Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou …moreAbstract:
This thesis analyzes co-creation, a modern trend in marketing, and guides companies how to use co-creation to increase efficiency of their marketing practices. Co-creation is placed in the framework of digitalization, which is current megatrend in marketing influencing the traditional marketing methods. After deep analysis of current trends in marketing with focus on digitalization, the thesis emphases …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39667
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2014
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Peter Willems
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management