Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení – Tereza Kejzlarová
Tereza Kejzlarová
Master's thesis
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Analysis of the marketing strategy of Budějovický Budvar, n.p. with a focus on CSR and a proposal for its improvement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, jednotlivými prvky marketingového mixu a konceptem CSR podniku Budějovický Budvar, n. p. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku, jeho aktuální pozici na trhu, současné aktivity podniku z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jeho vnitřní i vnější prostředí. Dalším cílem …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy, individual elements of the marketing mix and the CSR concept of the Budějovický Budvar, n. p. The main goal of the thesis is to analyze the marketing strategy of the selected company, its current position on the market, the company's current activities from the point of view of the individual tools of the marketing and communication mix, and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94415
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Vlasta Vlasáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEJZLAROVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/k69gj3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Implementace EDI komunikace s dodavateli v podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Krejčová -
Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.
Václav Němec -
Ocenění podniku Budějovický Budvar, n.p.
Růžena Nedvědová -
Vliv lokalizace firmy na rozvoj regionu - případová studie Pivovarů Budvar a Dudák
Aleš Pokorný -
Postavení společnosti Budějovický Budvar na trhu
Alena Koláříková -
Postavení pivovarské společnosti "Rodinný pivovar Bernard a.s." na trhu
Veronika Kuželová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Pivovar Budvar v globalizovaném trhu nápojů.
Michaela Mitlehnerová