Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení – Bc. Nikola Volfová
Bc. Nikola Volfová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Marketing strategy of providing leisure sports activities, especially in-line skateing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Petr Volf
- Oponent: Jitka Nesnídalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.