Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení – Bc. Nikola Volfová
Bc. Nikola Volfová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Marketing strategy of providing leisure sports activities, especially in-line skateing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: Petr Volf
- Reader: Jitka Nesnídalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLFOVÁ, Nikola. \textit{Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/k69qws/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.