Datové umění v českém prostředí – Bc. Anna Bělohoubková
Bc. Anna Bělohoubková
Bachelor's thesis
Datové umění v českém prostředí
Data art in the context of Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce se zabývá datovým uměním v prostředí České republiky. Jejím cílem je poskytnout základní vymezení toho, co si pod pojmem „datové umění“ můžeme představit a jaké výtvory a umělce, působící v této oblasti, můžeme v České republice najít. Součástí je také kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaného rozhovoru, který má za cíl odpovědět na výzkumné otázky týkající se motivovanosti …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with data art in in the context of the Czech Republic. It aims to provide a basic definition of what we can imagine under the term "data art" and what creations and artists can be found in the Czech Republic. It also includes qualitative research in the form of a semi-structured conversation to answer research questions about what motivates authors to creatively work with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/auc7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Tomáš Marek
- Oponent: Mgr. Jan Boček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Bridges and misunderstandings: at the intersection of art, design and science, through the parallel sonification of textual data of a work in two languages
Marek Štvrtňa -
Sonifikace dat a možnosti jejího využití: přehledová studie
Marek Štvrtňa -
Implementace dat z procesů sonifikace do tvorby uměleckého díla
Rudolf Drozd -
Sonifikace v hudební kompozici a sound-artu
Jiří Suchánek -
Metody vizualizace dat pomocí statistického výpočetního prostředí R.
Anastasiia Gerasimova -
Od datové vizualizace k datovému umění
Tomáš Marek -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova