Daniel Drdla
Bachelor's thesis
Existuje "spotřební" reklama na automobil?
1. Theoretical part: Does "Consumer" Advertisement of Cars Exist? - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D.
Abstract:
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků …moreAbstract:
The bachelor thesis is based on the research question of it is possible to approach the creation of audiovisual advertisements for cars similarly to advertisements for consumer goods. In the theoretical part, it defines the category of "consumer" ads and shows the methods and principles they use. With the help of comparative analysis, traditional advertisements for common consumer goods will be compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Drdla, Daniel. Existuje "spotřební" reklama na automobil?. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Theses on a related topic
-
Význam dealerství při prodeji automobilů u zákazníků Generace Y
Pavel Dostál -
Digitalizace cesty zákazníka v prodeji automobilů
Stanislav Chuprin -
1. Teoretická část: Střih studiových televizních pořadů "Medúza" 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., strih
Miroslav BLÁHA -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Daniel Merhout -
Scénář a realizace propagačního filmu - textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Terézia Szökeová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
1. Teoretická část: Žánrové filmy české kinematografie v 21. století 2. Praktická část: loutkový animovaný film "První rybka", délka cca 15 min., střih, audiovizuální dílo, délka cca 10 min., střih
Lukáš ŠEREŠ