Marketing zdravotnických zařízení – Ing. Květa Janečková
Ing. Květa Janečková
Bakalářská práce
Marketing zdravotnických zařízení
Medical equipment marketing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingu zdravotnických zařízení. Skládá se ze dvou částí. Teoreticko metodologické části a aplikační části. Teoreticko-metodologická část zahrnuje stručnou historii marketingu, marketingový mix a jeho aplikaci na zdravotnická zařízení. Dále obsahuje marketingové systémy, marketingové procesy a financování zdravotnických zařízení. Aplikační část analyzuje marketing vybraného …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with a marketing of medical facilities. It consists of two parts, Theoretical-methodological and Aplicational part. Theoretical-methodological part comprises a brief history of marketing, marketing mix and its aplication on medical facilities. Farther on it contains Marketing systems, Marketing processes an Financing of medical facilities. Application part of thesis analysis how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/di51z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Význam vedení ošetřovatelské dokumentace ve vybraném lůžkovém zařízení – předmět revizní a kontrolní činnosti Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky
Marcela Pohludková -
Projekt vytvoření nového oddělení dlouhodobé intenzivní ošetřovatelské péče v konkrétním zdravotnickém zařízení
Tereza Špačková -
Systém řízení kvality v Oblastní nemocnici Kladno, a.s.
Jarmila MÁLKOVÁ -
Stravování v malých regionálních nemocnicích
Nikola Šnajdrová -
Marketingový výzkum vybrané společnosti
Ondřej Štědrý -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová