Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací – Klára Vomočilová
Klára Vomočilová
Bachelor's thesis
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce s tématem Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci marketingového subjektu popisuje typologický test MBTI s jeho šestnácti osobnostními typy, jeho vnímání okolím a praktickým využitím ve firmě a agentuře. Cílem je zajištění optimálního týmu v marketingové sféře. Mezi metody zjištění patří dotazník, který se soustředí na využívání typologických testů ve firmách …moreAbstract:
This bachelor´s thesis with topic of Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication describes MBTI typology. The objective is to provide an optimal team in marketing sphere. Methods include a questionaire focused on typological tests in companies and MBTI test. Respondents are representatives of marketing and creative sphere. Out of two hundred …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Nikola Pařízková, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOMOČILOVÁ, Klára. \textit{Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v~rámci vybraného subjektu z~oblasti marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/k6p4be/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Vztah mezi osobnostním typem studenta a preferencí výukových podpor
Jiří BOUCHAL -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Introverts and Extroverts in the English Language Classroom
Karolína Tomšů -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights