Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací – Klára Vomočilová
Klára Vomočilová
Bakalářská práce
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce s tématem Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci marketingového subjektu popisuje typologický test MBTI s jeho šestnácti osobnostními typy, jeho vnímání okolím a praktickým využitím ve firmě a agentuře. Cílem je zajištění optimálního týmu v marketingové sféře. Mezi metody zjištění patří dotazník, který se soustředí na využívání typologických testů ve firmách …víceAbstract:
This bachelor´s thesis with topic of Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication describes MBTI typology. The objective is to provide an optimal team in marketing sphere. Methods include a questionaire focused on typological tests in companies and MBTI test. Respondents are representatives of marketing and creative sphere. Out of two hundred …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Nikola Pařízková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOMOČILOVÁ, Klára. \textit{Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v~rámci vybraného subjektu z~oblasti marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k6p4be/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi osobnostním typem studenta a preferencí výukových podpor
Jiří BOUCHAL -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Introverts and Extroverts in the English Language Classroom
Karolína Tomšů -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman
Název
Vložil
Vloženo
Práva