Nikola Šibravová

Bakalářská práce

Firemní kultura společnosti Toyota Tsusho Europe S.A., organizační složka v České republice

Corporate Culture of Toyota Tsusho Europe S.A. Czech Branch
Anotace:
Hlavním cílem této kvalifikační práce je odpovědět na otázku do jaké míry kulturní odlišnosti ovlivňují kooperaci mezi Čechy a Japonci v rámci jednoho konkrétního celku, tedy společnosti Toyota Tsuho Europe S.A. s organizační složkou v České republice. Rovněž je cílem charakterizovat firemní kulturu organizace a zjistit do jaké míry je tato kultura ovlivňována mateřskou společností. První kapitola …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to answer the question to what extent does the cultural differences between Czech and Japanese influence their cooperation within Toyota Tsusho Europe S.A. Czech Branch. Another aim is to chracterize corporate culture and find out to what extent does holding company influence this particular branch. The first chaper provides theoretical background and clarifys …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2018
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Vendula Bílková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71784

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod