Technologie HUD u osobních automobilů z pohledu řidičů v ČR – Bc. Tereza Běloňová
Bc. Tereza Běloňová
Bakalářská práce
Technologie HUD u osobních automobilů z pohledu řidičů v ČR
HUD technology in passenger cars from the point of view of drivers in the Czech Republic
Anotace:
Head-up displej (HUD) v automobilech přitahuje zájem již několik posledních let a nabízí vylepšené ovládání, zabezpečení a pohodlí při jízdě. Technologie Head-up displeje je založená na promítání informací na přední sklo automobilu bez nutnosti sklánět hlavu na přístrojovou desku. Cílem této bakalářské práce je analyzovat vnímaní této technologie řidiči. První část – teoretická popisuje ergonomii HUD …víceAbstract:
The Head-up display (HUD) for car is catching interest from past years offering enhanced security control and comfort while driving. The HUD for car is a technology based on the projection of various information on the driving board using a transparent material. The thesis examines the aspect of this technology under the driver’s point of view based on two different approaches. The first approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Hruška, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Jelen, RNDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaBakalářský studijní program:
Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Využití technologie HUD u osobních automobilů
Alena Kozáková -
Využití technologie HUD u osobních automobilů
Ondřej Moucha
Název
Vložil
Vloženo
Práva