Analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání – Tomáš Hruzík
Tomáš Hruzík
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání
Consumer Behaviour Analysis on the Online Education Market
Anotace:
Tématem této práce byla analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Jejím hlavním cílem, jak již samotný název napovídá, bylo analyzovat chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Mezi dílčí cíle patří analyzovat motivy nevyužití možnosti online vzdělávání, analyzovat postoje ke vzdělávání ve volném čase, analyzovat uživatelskou přívětivost online vzdělávací platformy Seduo, a také …víceAbstract:
The topic of this work was the analysis of consumer behaviour in the online education market. Its main objective, as the name itself suggests, is to analyze consumer behaviour in the online education market. The sub-goals include analyzing the motives for not using online education, analyzing attitudes to leisure education, analyzing the user-friendliness of Seduo's online learning platform, and analyzing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135478
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Petrana Čerbáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine