Analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání – Tomáš Hruzík
Tomáš Hruzík
Master's thesis
Analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání
Consumer Behaviour Analysis on the Online Education Market
Abstract:
Tématem této práce byla analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Jejím hlavním cílem, jak již samotný název napovídá, bylo analyzovat chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Mezi dílčí cíle patří analyzovat motivy nevyužití možnosti online vzdělávání, analyzovat postoje ke vzdělávání ve volném čase, analyzovat uživatelskou přívětivost online vzdělávací platformy Seduo, a také …moreAbstract:
The topic of this work was the analysis of consumer behaviour in the online education market. Its main objective, as the name itself suggests, is to analyze consumer behaviour in the online education market. The sub-goals include analyzing the motives for not using online education, analyzing attitudes to leisure education, analyzing the user-friendliness of Seduo's online learning platform, and analyzing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135478
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Pavlína Kozáková
- Reader: Petrana Čerbáková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Partner Communication and Satisfaction in Homosexual Relationships: A Qualitative Analysis
Adrian Fontaine -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová